Sunday, April 11, 2010

Koleksi Tupperware Untuk Ibu / Guru Tersayang





Assallammualaikum..

Hari Ibu / Hari Guru bakal menjelma tidak lama lagi.. Jadi, apa kata anda berikan set Tupperware yang cantik ini buat insan-insan yang anda sayangi ini!

11 Tupperware ini cuma berharga RM169 sahaja!

4030 SQUARE ROUND GIFT SET

1/ Large Square Round (3) 2L
2/ Medium Square Round (4) 880 ml
3/ Square Round (4) 500 mlGift Box

Saya juga boleh membalut koleksi ini dengan kertas hadiah yang cantik! Koleksi ini didatangkan dalam kotak khas yang boleh memuatkan semua 11 Tupperware ini! Anda juga akan mendapat 2 lagi bekas tupperware berwarna pink (lihat gambar di atas) secara percuma jika anda membuat pembelian dari saya!!

Mungkin anda rasa membazir menghabiskan RM169 untuk bekas Tupperware ini, tapi nanti dulu, jangan buat kesimpulan terburu2..

Pada saya, berbaloi membeli set Tupperware walaupun harganya agak mahal sedikit. Ini adalah kerana, bekas yang kedap udara ini akan memastikan makanan anda kekal segar dan rangup. Ia juga mampu membuatkan apa2 sudut di dapur atau pejabat anda nampak kemas dan tersusun.

Selain itu, anda mampu membantu mengurangkan sampah sarap dan plastik yang mencemarkan alam sekitar dengan membawa sendiri bekas makanan anda untuk membeli makanan sebgai bekalan ke pejabat atau ke mana sahaja. Bekasnya yang ringan dan canti ini amat mudah dibawa dan penutupnya yang kedap udara memastikan makanan tidak tumpah dan mengotorkan meja atau beg anda.

Jadi, apa lagi, jom dapatkan sekarang!!! RM169 sahaja tau!!!

No comments:

Post a Comment