Wednesday, March 24, 2010

Branded Make-up Set / Set Alat Solek Berjenama (2)









Assallammualaikum / Hai,

Gambar-gambar di atas adalah barang-barang terbaru untuk tatapan anda. Untuk membeli barang-barang ini, anda haruslah membuat pertanyaan terlebih dahulu, kerana barang-barang ini bukan ready stok.

Ini adalah barang-barang ekslusif yang hanya boleh didapati di blog saya atau di lapangan terbang sahaja, ia tidak dijual di mana-mana kaunter jualan. Jika anda tidak percaya, print saja gambar ini dan bawa ia ke kaunter barang-barang berjenama ini, pasti promoter tersebut akan mengatakan hal yang sama :)
Jadi, apa tunggu lagi, stok amat terhad.

Buat si gadis, rakan-rakan anda pasti cemburu melihat anda memiliki set ekslusif ini, yang pastinya amat anggun dan bergaya! Serlahkan kewanitaan dan karisma anda sebagai wanita bekerjaya dengan set lengkap ini.

Kepada para kekasih / suami, apa kata belikan hadiah untuk si dia.. Sesekali berbelanja besar, apa salahnya. Bila si dia tampil anggun, anda juga yang merasa bangga dengan pujian dari orang ramai, kan? Si dia pula, tentulah makin sayang pada anda!!

Barang-barang ini adalah 100% asli dan tulen!! Jadi, jangan ragu2 untuk membeli, wang anda akan dikembalikan jika anda tidak berpuas hati!

Email saya di lovelypresents4u(@)gmail.com untuk pertanyaan lanjut!

*** Harga tidak termasuk kos penghantaran!

No comments:

Post a Comment